2. TÝDEN - MECHANIKA ŠVIHU

Hrubý plán týdne

Studenáci - 3 dny (1x 18 jamek)

Doutnáci - 4 dny (1 x 18 jamek)

Žhavíci - 6 dní (2 x 18 jamek)

Drilly a cvičení

Drill Filipa Mrůzka

Jak vypadá část tréninku jednoho z nejlepších českých profesionálů se můžete podívat na tomto videu. 

 

V golfu je vždy co trénovat. I ti nejlepší si hlídají své "problémy" ve švihu, aby jim nepřerostly přes hlavu. Dobří hráči mají tu výhodu, že si toho nemusí hlídat tolik :-)

Nicméně nedá se řešit vše najednou a i vy byste se měli soustředit nejvíce na dvě věci ve vašem švihu.

1.Den - PODSAZENÁ PÁNEV

Příčiny a následky

Během tohoto týdne si budeme každý den povídat o jedné příčině, která způsobuje serii chyb, čímž pořádně trápí svého majitele.

Začneme příliš podsazenou pánví. Shlédněte video ať víte, co všechno způsobí takový detail.

Driving Range

Warm up - viz video rychlá rozcvička

 

Wedge - kontrola vzdálenosti

- viz video

- zahrajte s každým nápřahem 3 rány (27 ran)

- 3 rány na nápřah (3 délky nápřahu)

- hrajeme třemi holemi (wedge)

- sledujte hrané vzdálenosti

Freestyle s PW

- 10 míčů

- toto cvičení je tréninkem vaší tvořivosti, představivosti a šikovnosti.

- hrajte PW z různých pozic, úkol je z každé pozice míček odpálit tak, aby se zvedl do vzduchu

- Pozice: stoj na jedné noze, chytit hůl na konci gripu, chytit hůl úplně dole na gripu, chytit hůl obouruč, odehrát ránu z kolen, se skříženýma nohama, chytit hůl na "backhand", odpálit pouze pravou rukou a pak levou, stát na špičkách, stát na patách

- způsobů je spousta

- míčů můžete odpálit spoustu, ale aspoň 10 musí letět

Drill od trenéra

- 20 míčů - 3/1 (3 nácviky pohybu a 1 odpal)

Driver

15 ran

-vyberte si výseč 30 metrů a snažte se ji trefit

- hrajeme svoji trajektorii a tu se snažíme využít

- za každou trefenou výseč jsou 2 body, hrana výseče 0 bodů, mimo výseč - 1 bod

- hrana je 3 metry široký kraj výseče

- kdo se dostane do mínusu dělá 10 angličáků :-)